Veelgestelde Vragen

Uitgeverij AnkhHermes

Hoe kom ik in contact met een auteur?
Omwille van de privacy van de auteurs geeft AnkhHermes geen adressen, telefoonnummers of e-mailadressen van auteurs aan derden. Je kunt wel een e-mail of brief t.a.v. de schrijver naar de uitgeverij sturen. Dan stuurt AnkhHermes deze zo snel mogelijk door.

Waar vind ik een compleet overzicht van alle titels van een auteur?
Je kunt daarvoor kijken op deze website (onder de button Auteurs). Voor aanvullende informatie verwijst AnkhHermes naar de website van de Koninklijke Bibliotheek.

Waar zijn de boeken van Uitgeverij AnkhHermes verkrijgbaar?
De boeken zijn verkrijgbaar bij boekhandels, warenhuizen, online webwinkels én direct online te bestellen via deze site. 

Bestellen

Op welke manieren kan ik boeken bestellen?
Er zijn verschillende manieren waarop u boeken van AnkhHermes kunt bestellen.
- Bij een boekhandel bij u in de buurt.
- Via deze website: www.ankh-hermes.nl
- Mocht u dit graag willen, dan kunt u boeken ook telefonisch bestellen bij de verkoopadministratie van VBK media. Zij zijn elke werkdag tussen 9.00u en 12.00u te bereiken op telefoonnummer:
0344 63 70 85.

Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Gezien de exclusieve aard van onze producten kan de levertijd per product variëren. Ook de bestelmethode kan invloed hebben op de levertijd.

Ik heb een product besteld en zou dat al in huis moeten hebben, maar heb nog niets ontvangen. 
Controleer allereerst de volgende zaken:
- Sommige producten zijn tijdelijk niet leverbaar. Indien dit het geval is wordt dat vermeld bij de productinformatie op onze webwinkel.
- AnkhHermes levert alleen producten uit nadat de betaling succesvol is ontvangen. Als je betaling gelukt is heb je hierover een e-mail ontvangen.

Indien deze zaken niet van toepassing zijn op je situatie en je product te lang op zich laat wachten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen in de webwinkel?
Nee, je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Ook zonder in te loggen kunt je je bestelling plaatsen. Met een account gaat bestellen en betalen in de toekomst wel sneller en makkelijker.

Betalen

Betaal ik veilig bij deze webwinkel?
Ja, AnkhHermes werkt samen met DocData om je betalingen veilig te laten verlopen.

Verzending

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden is, maar ik heb het niet ontvangen
Zodra je pakket verzonden is, sturen wij je een e-mail met een link om je bestelling te volgen. Je kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op je account.

Ruilen/Retourneren

Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren? 
Je kunt alle bij de webwinkel van AnkhHermes gekochte artikelen zonder opgave van redenen kosteloos retourneren binnen zeven dagen na ontvangst. Retourzendingen moeten altijd compleet, onbeschadigd, niet gebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je binnen zeven dagen na ontvangst van de artikelen gebruik maakt van je retourrecht, wordt de koopovereenkomst nietig en worden de reeds gedane betalingen na de terugname van de geleverde artikelen binnen 30 dagen terugbetaald.

Overig

Ik kan het product van mijn keuze niet meer vinden op de webwinkel
Als je je product niet meer in de webwinkel ziet staan, en deze ook niet wordt gevonden door de zoekmachine kan het zijn dat het product definitief is uitverkocht. Wanneer een product definitief uitverkocht is wordt deze van de webwinkel verwijderd.

Staat je vraag hier niet bij?
Neem dan contact op met onze verkoopadministratie via ons contactformulier.

Je kunt ons ook telefonisch benaderen op telefoonnummer: 088 700 2700 of schriftelijk via:

KCC VBK Media

t.a.v. Webwinkel AnkhHermes
Postbus 13288
3507 LG Utrecht

De klantenservice is tijdens werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur.
N.B. Op dit telefoonnummer en adres kunt u geen boeken bestellen. Zie voor bestelmogelijkheden het kopje 'Bestellen'.