Veelgestelde vragen

Uitgeverij AnkhHermes

Hoe kom ik in contact met een auteur?

Omwille van de privacy van de auteurs geeft AnkhHermes geen adressen, telefoonnummers of e-mailadressen van auteurs aan derden. Je kunt wel een e-mail (info@ankh-hermes.nl) of brief (Uitgeverij AnkhHermes, postbus 13288, 3507 LG Utrecht) t.a.v. de auteur  naar de uitgeverij sturen. Dan stuurt AnkhHermes deze voor je door.

Waar vind ik een compleet overzicht van alle titels van een auteur?

Je kunt daarvoor natuurlijk kijken op deze website (onder de button Auteurs). Voor aanvullende informatie verwijst AnkhHermes graag naar de website van de Koninklijke Bibliotheek.

Waar zijn de boeken van Uitgeverij AnkhHermes verkrijgbaar?

De boeken zijn verkrijgbaar bij alle (online) boekhandels, warenhuizen en direct online te bestellen via deze site.

Bestellen

Op welke manieren kan ik boeken bestellen?

  • Bij een boekhandel bij jou in de buurt
  • Via deze website

Wanneer krijg ik mijn bestelling die ik via deze website besteld heb?

Gezien de exclusieve aard van onze producten kan de levertijd per product variëren. Ook de bestelmethode kan invloed hebben op de levertijd.

Ik heb een product besteld via deze website en zou dat al in huis moeten hebben, maar heb nog niets ontvangen.

Controleer allereerst de volgende zaken:

  • Sommige producten zijn tijdelijk niet leverbaar. Indien dit het geval is wordt dat vermeld bij de productinformatie op onze webwinkel
  • AnkhHermes levert alleen producten uit nadat de betaling succesvol is ontvangen. Als je betaling gelukt is heb je hierover een e-mail ontvangen
  • Houdt rekening met de variatie in levertijd gezien de exclusieve aard van onze producten
  • Ben je ervan overtuigd dat je het product al thuis had moeten ontvangen, neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum (zie gegevens onderaan deze pagina)

Moet ik een account aanmaken om te bestellen in de webwinkel?

Nee, je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Ook zonder in te loggen kunt je je bestelling plaatsen. Met een account gaat bestellen en betalen in de toekomst wel sneller en makkelijker.

Betalen

Betaal ik veilig bij deze webwinkel?

Ja, AnkhHermes werkt samen met DocData om je betalingen veilig te laten verlopen. Onze boekverkoop gaat via Boekenwereld.com, een aan onze uitgeverij gelieerde online partner.

Verzending

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden is, maar ik heb het niet ontvangen

Zodra je pakket verzonden is, sturen wij je een e-mail met een link om je bestelling te volgen. Je kunt de status van je bestelling controleren door in te loggen op je account.

Ruilen/Retourneren

Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren?

Je kunt alle in de webwinkel van AnkhHermes gekochte artikelen zonder opgave van redenen kosteloos retourneren binnen zeven dagen na ontvangst. Retourzendingen moeten altijd compleet, onbeschadigd, niet gebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer je binnen zeven dagen na ontvangst van de artikelen gebruik maakt van je retourrecht, wordt de koopovereenkomst nietig en worden de reeds gedane betalingen na de terugname van de geleverde artikelen binnen 30 dagen terugbetaald.

Overig

Ik kan het product van mijn keuze niet meer vinden op de site

Als je je product niet meer in de webwinkel ziet staan, en deze ook niet wordt gevonden door de zoekmachine kan het zijn dat het product definitief is uitverkocht. Wanneer een product definitief uitverkocht is wordt deze uit de webwinkel verwijderd.

Staat je vraag hier niet bij?

Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum. via ons contactformulier.

Je kunt ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer: 088 700 2700 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00) of schriftelijk via:

KCC VBK|media
t.a.v. Webwinkel AnkhHermes
Postbus 13288
3507 LG Utrecht
 

Via dit telefoonnummer en adres kun je geen boeken bestellen. Zie voor bestelmogelijkheden het kopje ‘Bestellen’